sâmbătă, 9 februarie 2019

Icre de pastrav

O zi de pescuit furmoasă se încheie cu capturi frumoase. Sigur că sunt foarte multe motive pentru care mergem să pescuim: deconectare, relaxare, o plimbare în mijlocul naturii... Dar și faptul că, la sfârșitul partidei de pescuit, putem pleca cu niște capturi frumoase acasă.
Din acestă cauză am ales să arăt cum prepar eu icrele de la peștii pescuiți. În filmarea de mai sus puteți vedea icre de păstrav curcubeu pe care l-am prins in apă dulce curgătoare.

Pentru început aceste icre trebuie să stea cel puțin 7 zile la frigider. Nu putem ști niciodată ce fel de bacterii se află în apele in care a fost pescuit peștele. Din această cauză mare parte dintre bacterii vor fi ucise prin acest procedeu. Fiind la o temperatură scăzută pentru cel puțin o săptămână de zile icrele sunt bune pentru consum după aceea. Aveți nevoie de un bocan spălat foarte bine si trebuie să urmăriți filmarea de mai sus.

Prietenii mei din Republica Moldova aleg sa consume icrele crude, întinse pe o felie de pâine cu unt. Am încercat și eu dar recunosc că nu sunt un fan al acestui tip de "preparare". Voi reveni cu un alt articol în care voi explica cum îmi place mie să prepar icrele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu