vineri, 11 decembrie 2015

Cum a început totul ?

În cazul meu, totul a început într-o zi însorită de vară. Am vrut să petrec ceva timp împreuna cu familia și am decis să mergem la pescuit. Am cumpărat cea mai ieftină undiță care exista în comerț, un fir de nailon, un cârlig, un plumb și o plută și ne-am apucat de treabă. Am folosit râme ca momeală. A fost distractiv și faptul ca am petrecut timp în mijocul naturii ne-a facut puțin mai fericiți. În imaginea de mai jos puteți vedea "captura mea".
După cum se vede, este vorba de două roșioare și un biban. Bibanul este singurul pește răpitor din poză. Am să povestesc în postările viitoare cum se prind bibanii. Cred că este bine să menționez că toți peștii din imagine au fost eliberați ca să crească mai mari și să mai aibă și alții ce pescui în viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu